כירורגיית פה ולסת

כירורגיית פה ולסת הוא תחום ברפואת שיניים אשר במסגרתו מבוצעות פרוצדורות מורכבות באזור הפה, הלסת, הפנים ועוד. רופא מומחה פה ולסת עוסק בטיפול בפציעות ופגמים גנטיים, כמו גם בטיפול במחלות וגידולים, שחזורים, אבחון, טיפול בזיהומים ועוד.

צוות המנתחים שלנו מורכב ממומחי הפה ולסת מובילים בתחומם, ואנשי מקצוע מיומנים שעברו הכשרה ומכירים את כל הפתרונות החדשניים בתחום ניתוחי פה ולסת הדרך למתן הטיפול הטוב ביותר שאפשר כשהם מבצעים סוגים שונים של הליכים כירורגיים ויכולים לספק פתרונות עבור מגוון רחב של מצבים רפואיים.

אילו בדיקות ניתן לעשות?

אבחון מדויק הוא אבן היסוד של כל טיפול יעיל. המומחים שלנו מבצעים מגוון בדיקות באמצעות כלי אבחון חדישים ומתקדמים לטובת אבחון מקצועי ומדויק, לרבות טכניקות הדמיה מתקדמות כמו צילומי רנטגן (בין צילומי הרנטגן הקיימים: צילום נשך, צילום פרי-אפיקלי, צילום סטטוס, אוקלוזלי וצילום פנורמי כל סוג מספק נקודת מבט שונה ומאפשר לאבחן בעיות גדולות כמורכבות בהתאם), סריקות CT ו- MRI, בדיקות של החלל הפה ובדיקת ההיסטוריה הרפואית.

על ידי בדיקות מקיפות והתעמקות בהיסטוריה הרפואית, ניתן להשיג תובנות חשובות ולבנות תכניות טיפול מותאמות אישית.

זיהוי תסמינים

מטופלים רבים סובלים מתסמינים שונים כמו כאבים ממושכים בלסת, קושי בפתיחה וסגירה של הפה, אסימטריה בפנים, כאבי ראש כרוניים, זיהומים בפה, עיוותים בפנים, שפה וחך שסועות, סנטר מוקטן או עצמות לחיים קטנות, כל אלו ועוד עשויים להביא אותם אל כסא הטיפולים.

המומחים שלנו בתחום כירורגיית הפה והלסת בעלי ניסיון עשיר והם מיומנים בזיהוי התסמינים הקיימים ובביצוע בדיקות אשר יאפשרו לאבחן את הגורמים לבעיה ולטפל בהם באופן מדויק, מקצועי ויעיל.

פרוצדורות עיקריות שמבצעים בתחום פה ולסת – אפשרויות טיפול שונות

בתחום ניתוחי פה ולסת מבצעים מגוון רחב של פרוצדורות, אשר מיועדות לשפר את התפקוד והאסתטיקה של הפה, הלסתות, הפנים כמו גם להקל על אי נוחות, לתת מענה למצבים מורכבים או למטופלים שמצבם הבריאותי מורכב.

מעקירת שיני בינה, דרך שתלים ועד ניתוחים בחלל הפה המומחים שלנו מבצעים טיפולים מותאמים אישית בצורה מקצועית ועם המון מיומנות כדי לספק את התוצאות הטובות ביותר.
מומלץ תמיד להתייעץ עם כירורג פה ולסת בחיפה כדי לקבל את הטיפול המדויק עבורכם.

שתלים

שתלים דנטליים הם בין הפתרונות המתקדמים ביותר להתמודדות עם שיניים חסרות. תחום השתלת השיניים דורש רמה גבוה של מומחיות ומקצועיות ובזכותו מטופלים זוכים לחיוך מושלם גם לאחר אובדן שיניים טבעיות, מחלות או פגיעה בשיניים, ללא הצורך בשיניים תותבות. שתלים הם התחליף הקרוב ביותר לשיניים הטבעיות, ובניצוחו של רופא מיומן, הם יראו הכי טבעיים שיש.

ניתוח הרמת סינוס

ניתוח הרמת סינוס זו פרוצדורה רפואית אשר מאפשרת להתגבר על אתגרים ומגבלות אנטומיים לפני טיפולי השתלת שיניים. לעיתים כמות עצם הלסת באזור שמיועד להשתלת שיניים אינה מספיקה, אז עולה הצורך בניתוח הרמת סינוס. במסגרת הניתוח מגדילים את שטח העצם על חשבון חלל הסינוס באזור השיניים האחוריות העליונות.

הבנת ההיסטוריה הרפואית של המטופל לפני החלטה על טיפול

לא כל טיפול יתאים לכל מטופל, לכן לפני בחירה בטיפול כזה או אחר אנו מקפידים להבין לעומק את ההיסטוריה הרפואית של כל מטופל. הצוותים המקצועיים שלנו מקדישים את הזמן כדי לבחון את הרקע הרפואי שלכם, התרופות שאתם נוטלים, אלרגיות או כל מצב אחר שעשוי להוות גורם מכריע בבחירת הטיפול המתאים ביותר למצבכם!

במרפאת השיניים מוריה 100 בחיפה אנו מחויבים לספק שירות מומחים ברמה הגבוהה ביותר. אצלנו תמצאו רופאים מובילים בכל תחומי רפואת השיניים כולל בתחום כירורגיית פה ולסת, אשר מצוידים בכל הידע, הניסיון והכלים הדרושים לחוויה טיפולית ברמה הגבוהה ביותר. לתיאום פגישת ייעוץ ובדיקה ראשונית צרו אתנו קשר!